Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) είναι επιτελικός επιστημονικός και ερευνητικός φορέας που υποστηρίζει το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) και τους εποπτευόμενους φορείς του σε θέματα που αφορούν στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, τη μετάβαση από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, τη μεταλυκειακή εκπαίδευση, την αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών ανισοτήτων, της μαθητικής διαρροής και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου, με στόχο τη διασφάλιση του δικαιώματος όλων των παιδιών στην εκπαίδευση.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΕΡΓΩΝ 2015-2019


Έργα που υλοποιούνται στο πλαίσιο Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων (Erasmus +, Horizon 2020)



Α/Α


Τίτλος Έργου [Ευρωπαϊκό πρόγραμμα]


Σύντομη Περιγραφή


Βασικοί Άξονες


Υπεύθυνος/η Έργου


Παρατηρήσεις


1


Inspiring Science Education - ISE


Δράση υποστήριξης της εκπαιδευτικής πολιτικής για την εισαγωγή των νέων τεχνολογιών  στη διδακτική των φυσικών επιστημών. Στο πλαίσιο του έργου, ψηφιακές κοινότητες εκπαιδευτικών χρησιμοποιώντας προηγμένα ψηφιακά εργαλεία και εφαρμογές (εικονικά και απομακρυσμένα εργαστήρια, προσομοιώσεις, τρισδιάστατους κόσμους, παιχνίδια) ανέπτυξαν μεγάλη ποικιλία εκπαιδευτικών σεναρίων για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση βασιζόμενα στις πραγματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών και των μαθητών.


ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ


ΙΕΠ


Το Έργο ολοκληρώθηκε 01/07/2016


2


NAAGRCY- National Authorities for Apprenticeships: Companies as Sustainable Partners for Apprenticeships in Greece & Cyprus  [Erasmus+KA3]


Κύριος στόχος του έργου ο εντοπισμός και η αξιολόγηση καινοτόμων εφαρμογών στα υπάρχοντα συστήματα μαθητείας σε χώρες όπως η Γερμανία, προκειμένου να αναπτυχθούν ρυθμιστικά εργαλεία για τα συστήματα ενδοεταιρικής μαθητείας και να ενθαρρυνθεί η συμμετοχή ελληνικών και κυπριακών εταιρειών να δράσουν ως χώροι μάθησης.


ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ


Μαρία Νίκα


Το Έργο ολοκληρώθηκε  28/02/2017


3


SIGN FIRST -Teaching European Signed Languages as a First Language - [Erasmus+KA2]


Το πρόγραμμα στόχευσε  στην ανάπτυξη της δίγλωσσης  γραφής και ανάγνωσης Κωφών και Βαρήκοων παιδιών ώστε να είναι σε θέση να μορφωθούν σε ένα αποτελεσματικό  σχολικό περιβάλλον χωρίς αποκλεισμούς.


ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ


Βασίλειος Κουρμπέτης


Συντονιστής Φορέας [ΙΕΠ].  Ολοκληρώθηκε  31/01/2019


4


IMPACT - Identifying and Μotivating youth who mostly need Physical ACTivity- [Erasmus+Sport]


Το πρόγραμμα έχει ως στόχο την ανάπτυξη εκπαιδευτικών πολιτικών για τον εντοπισμό των «ευάλωτων» ομάδων μαθητών, οι οποίοι εμφανίζουν χαμηλά επίπεδα φυσικής δραστηριότητας. Στο πλαίσιο του προγράμματος προβλέπεται η ανάπτυξη σχετικού εκπαιδευτικού υλικού.


ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ        ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ


Ευγενία Γκορτσίλα


Διάρκεια Έργου:               01/01/2017-31/12/2019


5


ACT-ACTive citizenship projects to enhance pupils' social and civic competences - [Erasmus+ KA3]


Στόχος του προγράμματος είναι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε θέματα που αφορούν στην καλλιέργεια κουλτούρας «ενεργού πολίτη» στο σχολείο.


ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ        ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ


Ευαγγελία Kουτίδου/


Ασπασία Οικονόμου


Διάρκεια Έργου:                8/02/2017-27/02/2020


6


OSOS- Open Schools for Open Societies- [Horizon 2020]


Στόχος του προγράμματος είναι η υποστήριξη δράσεων που βασίζονται στη συνεργασία ανάμεσα στα σχολεία και σε φορείς τυπικής, μη τυπικής εκπαίδευσης, κοινωνικούς εταίρους κλπ, στο πλαίσιο των σχολικών μονάδων, για το «άνοιγμά» τους στην κοινότητα με όχημα τις φυσικές επιστήμες.


ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ                ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ


Γεωργία Φέρμελη


Διάρκεια Έργου:              01/04/2017-31/03/2020


7


Inclusive Schools [Erasmus+ KA3]


Tο  Έργο προωθεί μακροπρόθεσμες στρατηγικές ένταξης στα σχολεία και εμπλέκει τις σχολικές κοινότητες σε συγκεκριμένα σχέδια δράσης και συνεργασίες που προωθούν τις αξίες της ισότητας και της διαφορετικότητας.


ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ


Θεοδώρα Αστέρη


Διάρκεια Έργου:              15/01/2019-14/01/2021


8


Reflecting for Change -R4C [Erasmus+ KA3]


Το Έργο Reflecting for Change (R4C) στοχεύει στο να προτείνει ένα πλαίσιο στήριξης καθώς και στο να δημιουργήσει προτάσεις εκπαιδευτικής πολιτικής. Το R4C θα μελετήσει πώς τα σχολεία μπορούν να περάσουν από την χρήση αναστοχαστικών εργαλείων, στον σχεδιασμό ενός συγκεκριμένου πλάνου δράσης.

Στο R4C η καινοτομία γίνεται αντιληπτή ως η ώριμη χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών, σε συνδυασμό με το άνοιγμα της σχολικής μονάδας στην κοινωνία.


ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ


Γεωργία Φέρμελη


Διάρκεια Έργου:              01/11/2019-31/10/2021


9


Interactive Curriculum Development for Technical Vocational Education and Training- ICD-4TVET [Erasmus+ KA2]


Το Έργο ICD-4TVET στοχεύει κυρίως στο να αναπτύξει μια καινοτόμα αντίληψη και μια ανοιχτή προσέγγιση για την δημιουργία curricula στην Επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση..


ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ


Γεώργιος Φύκαρης

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΦΟΡΕΑΣ: ΙΕΠ

Διάρκεια Έργου:              01/09/2019-30/06/2022

Υλικό δημοσιότητας έργων ΕΣΠΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΧΡΗΣΙΜΑ
 «Οι Τέχνες στη Γλωσσική εκπαίδευση» Διημερίδα  26-27 Ιουνίου 2019 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο
Νέα βιβλία - σημειώσεις του ΙΕΠ για το ΕΠΑΛ Γενικής Παιδείας Eισαγωγή στις αρχές της Eπιστήμης των H/Y
@Goethe-Institut Athen/Colourbox Στο πλαίσιο του Συμφώνου Συνεργασίας μεταξύ του ΙΕΠ και του Ινστιτούτου
   Εναλλακτικά παρακολουθήστε την ημερίδα απο εδώ. Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top