ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΑΛΑΝΔΡΙΤΣΑΣ - ΦΑΡΡΑΙ - ΛΕΟΝΤΙΟΥ
Κατά τη διάρκεια του έργου, οι μαθητές/τριες:
- Θα γνωρίσουν επιλεγμένα μνημεία του τόπου τους. (Επιτόπου επίσκεψη στο χώρο, αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο και σε άλλες πηγές)
- Θα σχεδιάσουν και θα υλοποιήσουν πολυμεσικό υλικό που θα παρουσιάζει τα σημεία πολιτιστικού ενδιαφέροντος της περιοχής τους. Το υλικό ενδεχομένως θα περιλαμβάνει παρουσίαση, e-book, αφίσα, τα οποία θα ενσωματώσουν σε ψηφιακούς αλληλεπιδραστικούς χάρτες (story maps).
- Θα παραγάγουν ψηφιακά “παιχνίδια”, όπως σταυρόλεξα, κρυπτόλεξα, κουίζ, σχεδιασμένα πάνω στα συγκεκριμένα θέματα.
- Θα κατασκευάσουν χάρτη των πολιτιστικών μνημείων της περιοχής τους και θα μάθουν να προγραμματίζουν ένα ρομποτικό όχημα ώστε αυτό να είναι σε θέση να περιηγείται στον χάρτη (π.χ. TP Bot Car Kit ή Edison robot).
- Θα δημιουργήσουν τρισδιάστατα αντίγραφα των αρχαιολογικών ευρημάτων της περιοχής τους, με τη βοήθεια 3D εκτυπωτή.
- Θα δημιουργήσουν online ραδιοφωνικές εκπομπές (podcasts) ή σποτάκια προβολής του τόπου
- Θα προτείνουν, θα σχεδιάσουν και θα υλοποιήσουν τις δικές τους μοναδικές λύσεις για την προστασία- επίβλεψη των αρχαιολογικών χώρων, με τη χρήση μικροελεγκτών (πλακέτες Micro:bit).
- Θα ανταλλάξουν δια ζώσης επισκέψεις με τα άλλα σχολεία της σύμπραξης στους χώρους πολιτισμού των γειτονικών περιοχών του Δικτύου, όπου θα “ξεναγήσουν” τους συμμαθητές από τα άλλα σχολεία.
Έργα του σχολείου στο portal Learning from the Extremes International
Παρουσία με Poster στο διεθνές συνέδριο (International Conference) με τίτλο: «Learning…from the Extremes!» (Μαθαίνοντας…από τα «άκρα»!) που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, στις 19 και 20 Ιανουαρίου 2024, στις εγκαταστάσεις της Ελληνογερμανικής Αγωγής στην Παλλήνη Αττικής