Σεμινάριο των συντονιστών και συντονιστριών των παιδαγωγικών ομάδων από τις σχολικές μονάδες που επιλέχθηκαν να συμμετάσχουν στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα OSOS
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε στις 21/10/2017 το σεμινάριο των συντονιστών και συντονιστριών των παιδαγωγικών ομάδων από τις σχολικές μονάδες που επιλέχθηκαν να συμμετάσχουν στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα OSOS (βλ. http://www.iep.edu.gr/el/deltia-typou-genika/h2020-open-schools-for-open-societies-osos ), στο πλαίσιο των εργασιών του Συνεδρίου «Οpen Schools for Open Societies» (Open Classroom 2017) το οποίο συνδιοργανώθηκε από την Ελληνογερμανική Αγωγή, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και το πανευρωπαϊκό δίκτυο European Distance Learning Education (EDEN).
Στο πλαίσιο του σεμιναρίου προηγήθηκε η γενική παρουσίαση του έργου OSOS, καθώς και επιλεγμένων «επιταχυντών» του έργου (Tο σχολείο μου ταξιδεύει με τον Περσέα, Σχολικοί κήποι, Ταξίδι στον Άρη , Τα σχολεία μελετούν τους σεισμούς).
Τα σχολεία συμμετείχαν ενεργά κατά την υλοποίηση του σεμιναρίου, παρουσιάζοντας δραστηριότητες τους και προτεινόμενες δράσεις στο πλαίσιο του OSOS. Ακολούθησε βιωματικό εργαστήριο που καταρτίστηκε και υλοποιήθηκε από την ομάδα έργουτου ΙΕΠ, ως εθνικού συντονιστή του προγράμματος, με αντικείμενο την Υπεύθυνη Έρευνα και Καινοτομία. Το σεμινάριο ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση και τη συζήτηση επί του Σχεδίου Ανάπτυξης της Σχολικής Μονάδας.
Οι Εκπαιδευτικοί-Συντονιστές/Συντονίστριες των Παιδαγωγικών ομάδων από τα σχολεία του έργου, εκτός από την ενημέρωση που έλαβαν, είχαν την ευκαιρία να αναπτύξουν γόνιμο διάλογο μεταξύ τους και με τους/τις εισηγητές/τριες, καθώς και να ανταλλάξουν απόψεις για εκπαιδευτικά ζητήματα που άπτονται της θεματικής του Ανοικτού Σχολείου και της Υπεύθυνης Καινοτομίας και Έρευνας.
Το συγκεκριμένο σεμινάριο αποτελεί την πρώτη συνάντηση των συντονιστών/ιστριών των σχολείων του προγράμματος OSOS και την εναρκτήρια από τις επόμενες προγραμματισμένες σχολικές δράσεις που θα υλοποιηθούν στο πλαίσιο του Προγράμματος.
Grant Agreement number: 741572 — OSOS — H2020-SwafS-2016-17/H2020-SwafS-2016-1