Ο γενικός σκοπός του προγράμματος είναι να συμβάλλει προς τη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης πολιτικής του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού σε όλα τα στάδια της σταδιοδρομίας του. Βασικότερη επιδίωξη είναι να αποτιμηθεί ο αντίκτυπος και η δυνατότητα κλιμάκωσης/ευρύτερης εφαρμογής ενός προγράμματος επιμόρφωσης έμπειρων εκπαιδευτικών/μεντόρων και αντίστοιχα επιμόρφωσης νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών με στόχο τη βελτίωση της πορείας σταδιοδρομίας στο επάγγελμα του εκπαιδευτικού.
Το Ι.Ε.Π. σύμφωνα με τα συμφωνηθέντα συνεισφέρει στα κάτωθι επτά (07) πακέτα εργασίας (ΠΕ), ήτοι σε όλα τα παρακάτω.
ΠΕ1: Προετοιμάζοντας το έδαφος
ΠΕ2: Συμμετοχικός Σχεδιασμός Εργαλείων Πολιτικής
ΠΕ3: Επικύρωση μέσω Μελετών Πεδίου σε Πραγματικά Περιβάλλοντα
ΠΕ4: Διαμόρφωση Προτάσεων Πολιτικών με βάση το Πεδίο
ΠΕ5: Παρακολούθηση, Αξιολόγηση και Ποιοτικός Έλεγχος
ΠΕ6: Διάχυση, Αξιοποίηση και Βιωσιμότητα
ΠΕ7: Διαχείριση Προγράμματος
Ομάδα έργου:
1. Παναγιώτης Πήλιουρας, Σύμβουλος Α΄
2. Ουρανία Καρύγιαννη, αποσπασμένη εκπαιδευτικός
3. Ιωάννης Σπίνος, αποσπασμένος εκπαιδευτικός
4. Ζυγογιάννη Αγγελική, αποσπασμένη εκπαιδευτικός
Ιστοσελίδα Προγράμματος
https://empowering-teachers.eu/el/
Παραδοτέα Προγράμματος
WP 2 – Συνεργατικός σχεδιασμός των μέσων πολιτικής: Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μεντόρων
Συνόψεις Πολιτικής
ΛΕΥΚΗ ΒΙΒΛΟΣ /White Paper
EMPOWERING TEACHERS – ENHANCING TEACHER INDUCTION THROUGH MENTORING ACTIVITIES