|
α) Οδηγός Διαδικασιών Διαχείρισης Έργων που υλοποιούνται στο πλαίσιο Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων,
β) Οδηγοί Διαδικασιών Διαχείρισης Συγχρηματοδοτούμενων Έργων.
http://www.iep.edu.gr/el/co-financed-yliko
- Εκπόνηση Οδηγού για το Δημοκρατικό – Καινοτόμο – Συμπεριληπτικό Σχολείο.
- Δημιουργία Οδηγού για τα συμπεριληπτικά σχολεία στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «INCLUSIVE SCHOOLS». Ο γενικός σκοπός του προγράμματος είναι να αναπτύξει και να εφαρμόσει καινοτόμες στρατηγικές συμπεριληπτικής εκπαίδευσης μέσω επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και στελεχών της εκπαίδευσης προκειμένου να αντεπεξέλθουν στη διαφορετικότητα των μαθητών τους.
- Οδηγός για την ένταξη της οπτικής του φύλου στα προγράμματα σπουδών και στα διδακτικά βιβλία και υλικά: Με τον Οδηγό που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε, επιχειρείται η ένταξη της διάστασης του φύλου στο σύνολο της εκπαιδευτικής πολιτικής και ιδιαίτερα στα προγράμματα σπουδών και τα διδακτικά βιβλία και υλικά. Η εκπόνηση του Οδηγού καλύπτει ένα σημαντικό κενό και ταυτόχρονα παρέχει την αναγκαία σχετική πληροφόρηση προς κάθε εκπαιδευτικό.
- Διαμόρφωση «Οδηγού του ΙΕΠ για την εκπόνηση Προγραμμάτων Σπουδών για το Μεταλυκειακό έτος-τάξη μαθητείας».
- Εκπόνηση «Οδηγού για τον/την Εκπαιδευτικό για τις Συνθετικές Δημιουργικές Εργασίες του Γυμνασίου και τις Δημιουργικές εργασίες του Λυκείου».
- Εκπόνηση Οδηγών Εκπαιδευτικού για τα Θρησκευτικά Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου, τα οποία εφαρμόστηκαν κατά το σχολικό έτος 2016-2017. Ακολούθησε η αποτίμηση της εφαρμογής τους, η πραγματοποίηση ενός ευρύτερου διάλογου μεταξύ φορέων που σχετίζονται με το μάθημα και η τελική έκδοση των νέων Προγραμμάτων Σπουδών στα Θρησκευτικά Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου.
|