ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Άννα Σπανάκη, αποσπασμένη εκπ/κός στο ΙΕΠ

 

Spanaki AnnaΣπουδές

Η Άννα Σπανάκη είναι πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας). Συνέχισε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Πανεπιστήμιο IV των Παρισίων στη Σορβόννη στη Συγκριτική Λογοτεχνία (DEA en Littérature Comparée à l’ Université de Paris IV-Sorbonne). Εκτός από άριστη γνώση της γαλλικής γλώσσας, γνωρίζει αγγλικά και διαθέτει πιστοποιητικό Α΄ επιπέδου στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ).

Επαγγελματική Εμπειρία

Έχει εργαστεί ως καθηγήτρια γαλλικών σε ιδιωτικά και δημόσια σχολεία της Αθήνας στην Α΄θμια και Β΄θμια Εκπαίδευση, σε δημόσια ΙΕΚ και σε Φροντιστήρια Ξένων Γλωσσών. Εργάστηκε επί σειρά ετών ως εξετάστρια στο Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών. Από το 2005 είναι διορισμένη στην δημόσια εκπαίδευση ύστερα από συμμετοχή σε γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Το 2006 αποσπάστηκε στο Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και ανέλαβε την γραμματειακή υποστήριξη του Τμήματος και του Προέδρου μέχρι την οριστική παύση λειτουργίας του Φορέα. Από το 2012 υπηρετεί με απόσπαση στο ΙΕΠ. Αρχικά τοποθετήθηκε στο Γραφείο Ευρωπαϊκής και Διεθνούς Εκπαιδευτικής Πολιτικής του ΙΕΠ όπου απασχολήθηκε με τη διοικητική και διαχειριστική υποστήριξη συγχρηματοδοτούμενων έργων καθώς και με θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του γραφείου. Από τον Οκτώβριο του 2016 τοποθετήθηκε στο Τμήμα Προσωπικού και Γραμματειακής Υποστήριξης και ασχολήθηκε με θέματα διαχείρισης προσωπικού. Παράλληλα εργάστηκε ως βαθμολογήτρια στην Κατανόηση Κειμένου για την Κύρια Έρευνα του Προγράμματος PISA 2015 και PISA 2017 του ΟΟΣΑ και συμμετείχε σε Ομάδα Εργασίας ως βαθμολογήτρια στο πλαίσιο συμμετοχής της χώρας στην Ευρωπαϊκή Έρευνα για τις Γλωσσικές Δεξιότητες που διοργανώθηκε από τη Surveylang για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Συμμετείχε στην υπομονάδα Ξένων Γλωσσών καθώς και στην μονάδα Ειδικής Αγωγής.

Επιστημονικό / Ερευνητικό Ενδιαφέρον

Έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά και άλλα προγράμματα που σχετίζονται με καταγραφή του υπάρχοντος εκπαιδευτικού υλικού και λογισμικού Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης που έχει αναπτυχθεί στο πλαίσιο συγχρηματοδοτούμενων έργων ή άλλων σχετικών δράσεων για μαθητές με αναπηρίες καθώς και με αξιολόγηση εκπαιδευτικών λογισμικών για την ειδική αγωγή. Ως μέλος της Ομάδας Εργασίας στο ΙΕΠ για το Ευρωπαϊκό Δίκτυο για την Εκπαιδευτική Ηγεσία (European Policy Network on School Leadership-EPNoSL) έχει συμμετάσχει σε ευρωπαϊκά συνέδρια στην Αθήνα και στη Γαλλία και έχει δημοσιεύσει άρθρο σε συνεργασία με άλλους ερευνητές σε συλλογικό τόμο με θέμα που σχετίζεται με το παραπάνω ζήτημα.

Άλλες Δράσεις/ Ενδιαφέροντα

Έχει ασχοληθεί με την μετατροπή και επιμέλεια βιβλίων Α΄ Β΄ και Γ΄ Λυκείου για αμβλύωπες μαθητές καθώς και με τον τελικό έλεγχο των βιβλίων αυτών.

Έχει παρακολουθήσει Σεμινάριο Εκπαίδευσης στην Αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών (125 ωρών) στην ΕΨΥΠΕ.

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top